Niezłe Kwiatki - krótka relacja

sobota, września 15, 2012

Lekko zmarznięta, ale z kubkiem gorącej herbaty wpadłam, by troszkę namieszać na blogu. A skąd te zmiany? Dziś odbyły się zapowiadane Niezłe Kwiatki Hand Made Festival a tam spotkałam całą masę pozytywnie i kreatywnie zakręconych ludzi. 7 wspólnie spędzonych godzin minęło błyskawicznie. Miejsce również klimatyczne. Zdecydowanie polecam Czarną Wołgę w Sopocie. Obsługa przemiła. Zdecydowanie dziś jestem zmęczona, bo przygotowania kosztowały mnie wiele pracy, ale bardzo zadowolona. Może jeszcze kiedyś spotkamy się w takim gronie. Oby szybko. A dla Was mam parę fotek z mojego wspólnego stanowiska ze Szkatułką Emi ;)








Przeczytaj też

1 komentarze

  1. Fajne stoisko. Jakoś kojarzy mi się z wróżeniem z kuli:)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive