Jak tworzy Made by Gigi

poniedziałek, stycznia 14, 2013

Zawsze Wam pokazuję efekty końcowe mojego dziergania. Dziś postanowiłam pokazać jak powstają te kolorowe cudeńka. Mogę spokojnie stwierdzić, że działam dwutorowo. Raz planowo, ze szkicami i rysunkami, a innym razem to kompletnie spontaniczne szycie. Sznurki same mnie prowadzą.




Innym razem w czasie tworzenia zmieniam zdanie. Tak jak w przypadku poniższego niebiesko-żółtego naszyjnika, który w swojej pierwotnej wersji miał być kolczykami. W końcu kobieta zmienną jest ;)


Ale chyba najbardziej lubię kiedy zainspiruje mnie kolor, koralik albo inny konkretny element. Często przeglądam strony sklepów internetowych lub allegro w poszukiwaniu czegoś co mnie zauroczy. Tak było ze sklepem Retro Koralik . Przeglądając ich stronę wpadło mi w oko to i owo. Tak powstały moje kolcowe kolczyki i pierścionki oraz broszka z sekretnikiem, którą po prostu uwielbiam. Na pewno będę tam nie raz zaglądać w poszukiwaniu ciekawych pomysłów. A póki co pomykam, bo już mam kolejny pomysł i ręce same wyrywają mi się do sznurków.


Przeczytaj też

0 komentarze

Blog Archive