Intensywny Maj

poniedziałek, maja 13, 2013

Dzisiejszy post nie będzie biżuteryjny. To coś zupełnie z innej bajki. Maj dopiero dobija do połowy, a ja miałam okazję wziąć udział w paru fajnych eventach, a jeszcze parę przede mną. Po pierwsze cały maj spędzam na spotkaniach i warsztatach BiblioCampu, czyli coś idealnego dla blogerów. Wiele ciekawych spotkań i zagadnień. Poniżej możecie zobaczyć o czym mowa.




Drugi event to sobotnie spotkanie trójmiejskich blogerek. Na takim spotkaniu byłam pierwszy raz, ale bawiłam się świetnie. Spotkałyśmy się w Costa Coffee Heaven na Długiej w Gdańsku. Nie znałam osobiście żadnej z dziewczyn, ale to zdecydowanie nie był problem. Szybko znalazłyśmy wspólny język. A wspólny czas minął niesamowicie szybko. Nasze organizatorki z blogów My Greek Shopping i Only One Step To Happiness niesamowicie się spisały. Wielkie Dzięki Dziewczyny!!!

Na spotkaniu odwiedziła nas p. Emilia z formy Wibo i pokazała nowości, które przygotowują. Moim faworytem jest kawior do paznokci. Lubię takie ciekawostki. Bardzo miłe były niespodzianki od sponsorów:   Anna, Bath&Body Works, Rimmel, Wibo, Vipera, Zapach Domu - woski Yankee Candle, Ziaja. 




fotki by jamapi








Przeczytaj też

8 komentarze

  1. Chętnie bym wyprobowała pazurki z kawiorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa jak kawiorek niebieski będzie wyglądał, i turkusik i żółć:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło było Cię poznać :)
    I oddawaj ten błękit hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkanie można zaliczyć do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawior brzmi zachecajaco-koniecznie muszę wypróbować jak tylko stanie na mej drodze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam tylko aż będę miała chwilę i będę szaleć ;)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive