Kobaltowy naszyjnik na Dzień Matki

piątek, maja 17, 2013

Za oknem jest coraz piękniej. Maj naprawdę jest moim ulubionym miesiącem. Do tego ma wiele wolnych dni i okazji by spędzić czas z rodziną i bliskimi nam osobami. W maju jest też Dzień Matki. Nie ważne czy mieszkamy blisko, czy daleko naszych mam. Czy biegniemy się do nich wypłakać czy czasem kłócimy się o totalne drobiazgi. Dlatego warto mieć dla nich coś specjalnego. O taki właśnie specjalny prezent poprosiła mnie koleżanka. Cudowny kobaltowy kolor i czarne onyksy. Wszystko delikatnie rozświetlone opalizującymi koralikami Toho. Wisior zawiesiłam na drobnych, skręcanych sznurkach. Wyszedł niesamowicie. A Wy macie już prezent dla swojej mamy?





Przeczytaj też

5 komentarze

  1. Piękny i w przecudnym kolorze!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chyba każda mama by się ucieszyła ;) i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :) Ja się przymierzam do kolczyków dla rodzicielki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiście nie lubie tego typu naszyjników ;d

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście masz takie prawo. Każdy ma inny gust. Mam nadzieję, że mama, która go dostanie będzie zadowolona, bo to w końcu najważniejsze.

      Usuń

Blog Archive