Wielki Gatsby, czyli filmowa inspiracja

niedziela, maja 26, 2013

Inspiracje przychodzą do mnie z różnych stron. Z muzyki, wystaw sklepowych, obrazów czy filmów. Tak właśnie było z tym kompletem. Niesamowity przepych tego filmu nie pozwolił  mi spać. Musiałam coś stworzyć. Tak powstał ten komplet. W kolorze najdroższego szampana, z kryształkami Swarovskiego i złotymi elementami. Do tego bransoletka z grubego sznura w tym samym odcieniu ze złotym zapięciem. Bogato, ale stylowo, czyli lata 20. pełną gębą.




Źródła: ale-premiery.pl






Przeczytaj też

4 komentarze

  1. Wyglądają bogato ;) idealnie wpasowują się w tamte czasy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Genialne! Gdybym nosiła kolczyki (tak, wiem, jestem dziwna ;p) to już byłyby moje!
    Widziałaś film? Ja jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam tylko trailery, ale zrobił na mnie ogromne wrażenie. Już nie mogę się doczekać seansu.

      Na pewno byłoby Ci pięknie w nich. Sutasz niesamowicie ożywa na kobiecie.

      P.S. Masz świetne te nowe, niebieskie okulary. Widziałam na Sopotello ;)

      Usuń
  3. Przepiękne, rzeczywiście bardzo stylowe!

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive