Spotkanie Trójmiejskich Blogerek Gdynia Lipiec 2013

poniedziałek, lipca 22, 2013

Ostatnia sobota była dla mnie bardzo intensywnym dniem. Tym razem jednak nie utonęłam w sznurkach i koralikach, ale miałam okazję wyjść na miasto i spotkać się z grupą bardzo fajnych dziewczyn. To już drugie moje spotkanie tego typu. Uwielbiam poznawać nowych ludzi, śmiać się i przy okazji odwiedzać nowe miejsca.

Tym razem dziewczyny postawiły na  Gdynię i niesamowitą restaurację Vinegre di Rucola, która mieści się na dachu Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni, tuż przy samej plaży. Zaczarowane miejsce, pełne zdecydowanie włoskiego ducha. Organizacją zajęły się Monika i Martyna z bloga KAKU fashion & cook oraz Agata z bloga Samolotowoo. No i powiem Wam, że spisały się naprawdę świetnie. Ja miałam okazję troszkę wspomóc je fotograficznie. Sama też przygotowałam dla wszystkich uczestniczek małe, zakręcone drobiazgi.



Muszę Wam powiedzieć, że bardzo fajnie jest poznać osobiście ludzi, którzy stoją za blogami, które lubię odwiedzać. Okazało się, że mamy sporo wspólnych tematów. Od fotografii po kosmetyki i łowy w second hand'ach do, których zresztą mam niebywałą słabość.
















Lista uczestniczek: 
Agata agata-myga.blogspot.com
Agnieszka agnesowata.blogspot.com 
Aneta stylowe3miasto.blogspot.com
Ania latamyzgdanska.pl 
Asia madebygigi.blogspot.com 
Klaudia vouguex.blogspot.com
Mariola laylatestuje.blogspot.com 
Martyna kakufashioncook.blogspot.com  
Monika kakufashioncook.blogspot.com
Martyna mala0727.blogspot.com  
Monika mymixoflife.blogspot.com
Monika wielkikufer.blogspot.com
Natalia kiss-of-beauty.blogspot.com
Sandra sanderka0222.blogspot.com 
Sylwia shinysyl.blogspot.com

Oto wszystkie uczestniczki przemiłego spotkania. Bardzo dziękuję dziewczynom za wspólnie spędzony czas. Już nie mogę się doczekać następnego razu. Dziękuję również sponsorom spotkania. Muszę przyznać, że największą frajdę sprawiły mi kolorowe cienkopisy (idealne do rysowania projektów biżuterii).






Przeczytaj też

8 komentarze

  1. Piękne zdjęcia :) Fajnie, że Cię poznałam, dziękuje za piękne kolczyki. Pozdrawiam i myślę, że do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło było Cię poznać :) Dziękuję za piękne zdjęcia i mam nadzieję, że do szybkiego zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wpadłaś :) Do następnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No aż Wam zazdraszczam takiego spotkania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że fajnie się bawiłyście :) ja niestety za późno się zgłosiłam... mam nadzieję, że następnym razem się uda.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne hamaki się Wam trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :) cieszę się, że mogłam Was poznać. Mam nadzieję, że to nie ostatnie spotkanie :P

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive