Czy Barok może być Etno?

czwartek, sierpnia 01, 2013

Ten naszyjnik powstał dla konkretnej osoby. Na razie nie powiem Wam dla kogo, ale mam nadzieję, że niedługo będzie mogli to zobaczyć. Ustalona była tylko kolorystyka. Na szczęście obie mamy słabość do turkusów i fuksji. Długo zastanawiałam się na formą  naszyjnika, zrobiłam chyba z 20 rysunków, ale nic nie wydawało się odpowiednie. Wyruszyłam w teren poszukać inspiracji. Po drodze do mojego ulubionego sklepu z koralikami i innymi błyskotkami, zrobiłam coś co mi się nie zdarza. Przewędrowałam przez Galerię Bałtycką (za którą nie przepadam), poprzyglądałam się naszyjnikom. Potem powędrowałam do koralikowego królestwa i rozpoczęłam poszukiwania. Szybko znalazł się i pomysł i elementy. Teraz we wszystkich sieciówkach królują barokowe, mocne naszyjniki. Postanowiłam wykorzystać go i z miksować z sutaszem, który może się czasem wydawać bardziej etno. To co powstało z tego miksu możecie oglądać poniżej. Nie obeszło się bez małych dramatów np. nie pasowały zamówione końcówki (zawsze mam jakieś problemy z pomiarami), brakło czasu i inne drobiazgi. Ale udało się. Jest skończony. Mam nadzieję, że spodoba się nowej właścicielce.




Przeczytaj też

3 komentarze

  1. Jak widać BARDZO może być :) Świetna kolorystyka!!! :)) Gratuluję zdolności do tworzenia takich cacuszek :)

    Zapraszam na konkurs do wygrania 2 zestawy kosmetyków :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa forma i wcale nie taka typowa jak na sutasz. Kolory nie moje, ale na pewno bym czasami z wielką chęcią założyła :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive