Keep calm and wear pink crystals

sobota, sierpnia 24, 2013

Jak już na pewno zdążyliście zauważyć lubię dużą i mocną biżuterię. Mam tak od kiedy pamiętam. Od kiedy mam dziurki w uszach zawsze tylko kolczyki i to duże. W każdej ilości. Od jakiegoś czasu w biżuterii królują duże kryształy, fasetowane kamienie i barokowe formy. Do tego niektóre w mocnych neonowych kolorach. Piękne i wybitnie energetyczne. Postanowiłam spróbować coś takie wyczarować z sutaszu. Pierwsze podejście to naszyjnik, który niedawno mogliście zobaczyć. Różowy, fasetowany jadeit, który był centralnym elementem naszyjnika, tak mi się spodobał, że postanowiłam do niego powrócić. Ma piękny, intensywny kolor. W połączeniu z sutaszowymi sznurkami w pięknym, morskim odcieniu tworzy idealne połączenie. To taka moja wersja tego barokowego trendu i jestem z niego niesamowicie zadowolona. 







Przeczytaj też

5 komentarze

  1. Są przecudne <3
    Ciekawe połączenie turkusu i różu!!

    Nawet nie wiedziałam, że te sznurki to jakiś sutasz ;)

    Zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super połączenie kolorystyczne! ;-)
    Bardzo ładne wykonanie.
    Gdybym nosiła takie duże kolczyki, na pewno bym się w nie wyposażyła!
    Pozdrawiam i zapraszam do nas Majqa i Kajqa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie też coś mniejszego, więc zapraszam do zaglądania.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, po szczegóły zapraszam na maila: sutasz.gigi@gmail.com

      Usuń

Blog Archive