Pink Chains , czyli coś prostego w piątek

piątek, sierpnia 30, 2013

Dziś za mną prawdziwy dzień świra. Ilość absurdalnych i dziwnych zachowań przez 8 godzin pracy przeszła moje oczekiwania Z tego miejsca pozdrawiam wakacyjnie zakręconych jeszcze studentów, których kampania wrześniowa sprowadziła na ziemię.Ale tytuł mistrza dnia dzisiejszego otrzymuje Pan, który szukał "takiej Pani", która podobno była tutaj godzinę temu. No wszystko w porządku, gdyby opisał jak owa Pani w wygląda. A on powtarzał w kółko "taka Pani". Trudno po takiej charakterystyce określić o kogo chodzi, zwłaszcza, że tam gdzie pracuję przewija się codziennie naprawdę sporo osób. No niestety ie byłam w stanie pomóc temu Panu, ale mam nadzieję, że znalazł "taką Panią". Taki był ostatni piątek sierpnia. A ponieważ był lekko zwariowany to kolczyki będą małe i spokojne.

Blado różowe kolczyki z jasnoróżowym jadeitem. Delikatny dodatek złota i różowo złoty łańcuszek, czyli troszkę przełamałam ten romantyczny kolor.





Przeczytaj też

4 komentarze

  1. hej, piękne te kolczyki, wiesz byłam dziś w empiku i widziałam sztalugi, są super, zastanawiałam się, czy ich sobie nie kupić do fotek małpując pomysł od ciebie, ale nie wiem czy nie będziesz miał nic na przeciwko, wolę zapytać, bo to fajnie wygląda, więc pytam? hmmm, pozdrawiam Ataja;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) fajnie, że masz takie podejście, w takimrazie jeżeli jeszcze coś zostało, to się skuszę na taką sztalugę ;-) uwielbiam twoje prace, ślicznie szyjesz i masz ciekawe projekty!

      Usuń

Blog Archive