Zakrętaski, które uwielbiam

czwartek, sierpnia 15, 2013

Czasami najlepsze pomysły to te, na które wpadamy przez przypadek. Tak właśnie powstały te zakręcone maluszki. Jestem totalną pierdołą, jeśli chodzi o koralikowe zakupy on line. Zawsze zdarzy mi się coś co okaże się za duże, za małe, nie takie, jak sobie wyobrażałam. Takich nieudanych zakupów mam sporo, ale czasem do nich sięgam, żeby poszukać natchnienia. Moje pomysł w nadawaniu nowego życia takim zakupowym pomyłką nie zawsze się udaje. Ale to był strzał w dziesiątkę. Słodkie, kolorowe kolczyki świetnie sprawdzają się na co dzień.





Przeczytaj też

2 komentarze

  1. Śliczne maluszki ;) słodkie. Też mi się zdarzają niewypały koralikowe i potem nie mam co z nimi zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zdarzają mi się takie nietrafione zakupy :D A te zakrętaski są bardzo urocze i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive