Bransoletka Pink Crystals

czwartek, września 05, 2013

Barokowe kolczyki w nowoczesnym wydaniu, to był naprawdę świetny pomysł. To chyba jedne z moich ulubionych. Proste, ale efektowne. Za namową przemiłych sąsiadek z zaprzyjaźnionego second handu powstała do nich bransoletka. Im dłużej patrzę na ten komplet, tym bardziej mi się podoba. Wiem, że to nie elegancko tak popadać w samozachwyt, ale co ja poradzę, że jestem z niego zadowolona. Ale z drugiej strony jak można nie być z siebie dumnym, kiedy się widzi jakie się zrobiło postęp. Miałam ostatnio okazję wrócić do jednych z moich pierwszych kolczyków. Jeejku, jaka byłam z nich dumna. Wtedy były najładniejszymi jakie zrobiłam. Podarowałam je przyjaciółce, która od początku mocno wspierała moją wówczas nową pasję (Basiu, dzięki za wyrozumiałość!). Kiedy ich zdjęcie napatoczyło mi się ostatnio to się zawstydziłam. Naprawdę. Teraz jak na nie patrzę, to widzę takie pokrzywione potworki ;) Basia dostała nowe, ładniusie i dopieszczone kolczyki. A ja się staram dbać o każdy szczegół, szlifować swoją technikę i jak i wychodzą takie cacuszka to i owszem, rozpiera mnie duma. A co!










Przeczytaj też

4 komentarze

  1. Ja też noszę do dziś kolczyki od Ciebie - jedne i drugie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rękę do tego ;)

    zapraszamy do nas, będziemy wdzięczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle super :) fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive