Drapieżne wspomnienia z dzieciństwa

niedziela, września 29, 2013

Wspominałam na facebook'owy fanpage'u o tym, że szyję kolczyki, dla których inspiracją było wspomnienie z dzieciństwa. I to są właśnie te kolczyki. Wiem, że jakoś nie bardzo się mogą kojarzyć z takim okresem w życiu, ale zaraz Wam wyjaśnię o co chodzi. Wspominałam kiedyś, że mój dziadek był marynarzem. Z rejsów przywoził różne przedmioty, czasem książki. Ja lepiej pamiętam półkę, która wyróżniała się na regale, bo była cała żółta. Stała tam kolekcja amerykańskiej edycji National Geographic. Nie przeszkadzało mi, że nie znam angielskiego. Uwielbiałam oglądać niesamowite zdjęcia, zwierzęta, krajobrazy, totalne cuda. Ale wśród tych wszystkich numerów był jeden, którego się bałam, ale jak dziecko jedzące cytrynę, nie mogłam się powstrzymać od oglądania. Były w nim najróżniejsze pająki. Ja pająków się boję, ale tamte były tak niesamowite, że nie umiałam ich nie oglądać. Przypomniałam sobie o nich ostatnio i tak właśnie powstały te kolczyki.







Przeczytaj też

1 komentarze

Blog Archive