Kobieco i miętowo

niedziela, września 15, 2013

Weekend minął niesamowicie szybko. Zwłaszcza jego końcówka była bardzo pracowita. Wczoraj po powrocie z pracy padłam. Jak nigdy ucięłam sobie popołudniową drzemkę. I powiem Wam tego mi było trzeba. Godzinka regeneracji i miałam znów mnóstwo energii. A ten komplet czekał na swoją kolej już jakiś czas. Był kolor i elementy, ale czasu i pomysłu brakło. Zamysł przyszedł właśnie wtedy, kiedy nie miałam czasu na szycie. Krążył mi po głowie nieustająco. Jak tylko zregenerowałam siły to zrobiłam kawkę, moja druga połówka odpaliła jakieś lekkie science-fiction i zabrałam się za szycie. Tak powstała delikatna miętowa bransoletka z jadeitami w takim samym odcieniu, a do tego niewielkie, proste kolczyki. Kolor jest naprawdę delikatny i niesamowicie kobiecy.









Przeczytaj też

6 komentarze

  1. Prześliczny komplet :) Delikatna forma, delikatny kolor, cudnie po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet, kolorki marzenie - uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w tej bransoletce !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione kolorki. Śliczny komplecik 😄

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive