Kolczyki Violet Spark w cieniu jesiennej aury

czwartek, września 19, 2013

Nie wiem jak to się stało, ale znalazłam dziś malutkie fioletowa kolczyki, których nie miałam okazji Wam pokazać. Pewnie dlatego, że są niewielkie, skryły się w pudełku i czekały na swoją kolej. To chyba te jesienne dni tak na mnie wpływają. Zaczynają się te popołudnia, kiedy mam ochotę na gorącą czekoladę, kocyk i książkę. Wczorajszy wieczór spędziłam właśnie w taki już jesienny sposób. Kocyk, kawka, komputer na kolana i pisanie długaśnego maila do przyjaciółki z Portugalii. Uwielbiam się rozpisywać, dużo można przemyśleć przy takiej pisaninie. Mogę spojrzeć inaczej na wydarzenia minionych dni. Inaczej wyglądają napisane. A najbardziej lubię czytać równie długie maile zwrotne.





Przeczytaj też

0 komentarze

Blog Archive