Trendy: biało-czarny i neony

niedziela, września 08, 2013

Lubię wyzwania. Kolczyki, które Wam dziś pokażę, to jedno z nich. Hasło tak jak w tytule. Jedne z mocniejszych trendów w modzie ostatnich sezonów. Połączenie białego i czarnego oraz neony. Poszperałam troszkę w sieci, poszukałam pomysłów. Przeszukałam z milion koralików w szufladach. I już wiedziałam co chcę zrobić, ale nie ma łatwo. Dwukolorowy sznurek w nich użyty, okazał się trudny do zdobycia. Przetrząsnęłam internet i nie znalazłam. Na szczęście z pomocą przyszły dziewczyny w forum sutaszowego. Jedna z nich podjechała do małej pasmanterii w swoim miasteczku i zdobyła go dla mnie. Forma tych kolczyków jest typowo sutaszowa, ale dobór kolorów sprawia, że się naprawdę nowoczesne i może lekko awangardowe. Zobaczycie, jak powtórzę ten wzór w wersji białej, będzie miał zupełnie inny wydźwięk. 






Przeczytaj też

0 komentarze

Blog Archive