Burgundy Baroque

wtorek, października 29, 2013

Ach ta jesień. Piękna i zdradliwa zarazem. Cudne kolorowe liście, w którym uwielbiam brodzić jak małe dziecko (tylko moje buty za tym nie przepadają jakoś tak) i zakatarzony czerwony nos. To taki mój jesienny duet. W sklepach też już jesiennie, ja szukam idealnej jesiennej torebki, a przy okazji chłonę te wszystkie kolory. A wśród nich piękny burgund. To niesamowicie bogaty i elegancki kolor. Jak już się na niego napatrzyłam to postanowiłam zadziałać. Tak powstały kolczyki, lekko rozjaśnione beżem, w bogatej, barokowej formie. Do tego niewielki dodatek ciemniejszej czerwieni, która cudownie podkreśla ten bogaty burgund i troszkę fasetowania w głównych elementach. A do tego zestawu idealnie pasuje złoto, więc troszkę takich elementów znalazło się w wykończeniach. 





Przeczytaj też

3 komentarze

Blog Archive