Live Cooking w Cynamonie

niedziela, października 06, 2013

Nie wiem jak to się stało, że nie pokazałam Wam tych zdjęć. Chyba jestem czasem za mocno zakręcona. W każdym razie mam dziś dla Was wspomnienie wypadu do Gdyni. Jeszcze w czasie wakacji bywałam tam dość często i na jednym z takich wypadów trafiłam na live cooking w Restautacji Cynamon. Miłe, ciepłe miejsce, przesympatyczna obsługa i pyszne jedzenie. Właśnie w ramach gotowania na żywo przy gościach, miałam okazję spróbować przepysznego makaronu z kurkami, zrobić troszkę zdjęć i przemiło spędzić czas.
Jak będziecie w Gdyni zajrzyjcie tam. Nie wiem, czy poza sezonem wakacyjnym, będzie tam taka atrakcja, ale mogę Was zapewnić, że znajdziecie tam niesamowite ciasta i inne smakołyki.








Przeczytaj też

1 komentarze

  1. Mmmm wygląda bardzo apetycznie ;) bardzo fajna inicjatywa...muszę się tam wybrać, może też kiedyś trafię na takie gotowanie na żywo.

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive