Wspomnienie lata

poniedziałek, października 07, 2013

Dziś rano tak pięknie świeciło słońce, że przypomniały mi się wakacyjne ciepłe poranki. A do tego pusta plaża, spokojne morze....ech. Te poniedziałki jakoś tak na mnie działają, że marzy mi się słodkie lenistwo. To chyba tak po niedzieli jeszcze zostaje. A może to fakt, że czeka mnie dość intensywny tydzień i niestety nie wszystko co będzie się działo, będzie miłe. Ale jak przetrwam ten tydzień to będzie super. Moja ulubiona Basia, która mieszka w tej cieplejszej części Europy dziś w mailu napisała mi, żebym nie zapominała, że te gorsze chwile są po to, by nie zapominać o docenianiu tych lepszych. Więc zaciskam zęby, mobilizuję się, w sumie to może nie będzie tak źle. A te kolczyki są jak nadzieja na przyszłe wakacje. Widzicie już te cudne plaże i niesamowicie błękitne morze? Ja już widzę i od razu mi lepiej. Te kolczyki mają mnóstwo dobrej energii.






Przeczytaj też

4 komentarze

  1. Przepiękne kolczyki,rzeczywiście wprowadzają nastrój wakacyjny ! aż chce się je założyć i nosić non stop :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Wam się podobają. Bardzo fajnie się na nie patrzy, dają taką świeżość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach dzisiaj też zatęskniłam za latem :-) kolczyki oczywiście przepiękne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive