Blog Forum Gdańsk 2013 #BFGdansk #ilovegdn

poniedziałek, listopada 18, 2013

Tak to jest w życiu, że takie fajne weekendy jak ten, o którym chcę Wam opowiedzieć, mijają niesamowicie szybko. Ale od początku. Pamiętam kadry z Blog Forum Gdańsk 2012, które oglądałam w internecie. Stadion PGE Arena w Gdańsku i mnóstwo uśmiechniętych ludzi, którzy mają swoje pasje i zagnieździli się z nimi w internecie. Spotykają się w Gdańsku, żeby zrobić burzę mózgów, poznać się w realu, wymienić doświadczeniami. Pomyślałam sobie, że w przyszłym roku też chcę tam być. No i się udało!



Miejsce: Gdańsk, moje ukochane tereny stoczniowe, klub B90.
Ludzie: ponad 300 blogerów, niesamowici organizatorzy.
Motyw przewodni: blogowanie z pasją.

Żeby opowiedzieć Wam wszystko musiałabym napisać chyba książkę, bo niesamowitych ludzi było mnóstwo, ciekawych pomysłów na pęczki i świetnych inicjatyw bez liku. Wszystkie wystąpienia znajdziecie na youtubowym kanale Blog Forum Gdańsk. Były takie, które zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Agnieszka Kaluga z bloga http://zorkownia.blogspot.com/, która nie pisze o rzeczach prostych (jest wolontariuszką w hospicjum), ale ma w sobie spokój i pozytywną energię, którymi urzeka wszystkich. Tomasz Jakub Sysło, który nie tylko opisuje świat rysunkami, ale zmienia nimi swoje otoczenie. Andrzej Tucholski z jestkultura.pl , któremu na szczęście nikt nie powiedział, że nie da się blogować o kulturze (często zaglądam na tego bloga i po prostu czytam). To moje typy z pierwszego dnia, a na koniec to co na afterparty urzekło mnie najbardziej. Koncert Mazolewski Quintet i ich specjalny utwór dla Gdańska. Po prostu WOW!




Dzień drugi wcale nie był gorszy. Blogowy brainstorm o przyszłości blogosfery świetny. W końcu miałam okazję posłuchać na żywo co i jak widzi Natalia Hatalska, która internety zna i już. Wystąpienie Jurka Owsiaka, który jest nie do pobicia. Mówił o tym, że jeżeli robi się nawet najmniejszą pozytywną rzecz, to trzeba tak trzymać. Każdy blog, nawet ten o gotowaniu czy innej, wydawało się prozaicznej sprawie, który sprawia ludziom radość jest dobry. Powiem Wam, że to jest energia legionu w jednym człowieku. I na koniec bardzo dobre wystąpienie Katarzyny Szpor o tym co i jak robić w kontaktach biznesowych, bo w końcu część z nas na blogach prowadzi różne współprace. Warto posłuchać. Na koniec wręczona nagrody Blog of Gdańsk i Blog Forum Awards, które są jak najbardziej zasłużone. Potem wspólne zdjęcie i tort. W międzyczasie również były ciekawe rozmowy, nowe znajomości i wiele śmiechu. Takie dwa intensywne dni troszkę mnie zmęczyły, ale jednocześnie naładowały moje blogowe i kreatywne akumulatory. Są różne pomysły, będę spisywać, rozmyślać a może coś z tego wyjdzie. Mi takie spotkanie było potrzebne, lubię wymiany myśli, ludzi pozytywnie zakręconych i tą różnorodność. Na koniec mam troszkę zdjęć moich, tym razem robionych telefonem i wrzucanych na mój Instagram oraz tych robionych przez ekipę Blog Forum Gdańsk. W ramach ciekawostki powiem Wam, że na imprezie pojawił się Instadruk, który nasze fotki robione podczas imprezy drukował na bieżąco. Mam ich trochę, więc chyba się domyślacie jak wygląda moja ściana przy biurku.  












Przeczytaj też

10 komentarze

  1. Bardzo fajne wydarzenie, może kiedyś uda mi się na nim być ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna relacja, spojrzałaś na wszystko z nieco innej strony niż ja, a ten utwór jest fantastyczny, taki inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny blog, bardzo mi się podoba! Byłam online z Wami na tym forum , załuje ze nie bylam osobiscie :( dodaje do obserwowanych Twój blog :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. W przyszłym roku się zgłaszaj ;)

      Usuń
  4. A Gigi! :) Zazdroszczę trochę! <3 / Justek

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że nastepnym razem się na pewno poznamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że się podobało.
    Trzymam kciuki za udane relacje biznesowe i wracam do oglądania zachwycającej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miło słowa.
      Sądzę, że jeszcze nie raz wrócę do tej prelekcji jak nie będę wiedziała jak sprawę załatwić.

      Usuń

Blog Archive