Blogerskie warsztaty makijażu

piątek, listopada 22, 2013

Listopad 2013 to dla mnie dość intensywny okres. Dużo szycia przed świętami, za pasem kiermasze świąteczne i inne wydarzenia. O Blog Forum Gdańsk już było, a teraz o wydarzeniu, które miało miejsce tydzień wcześniej, czyli 9 listopada. Przyznam szczerze, że jak jestem zabiegana to brakuje mi czasu na takie babskie rzeczy jak maseczki czy zabawę makijażem i jak usłyszałam, że jest taka inicjatywa, to pomyślałam, że czas coś zrobić dla siebie. Zaszalałam. Tak zaplanowałam dzień, że zaczęło się od wizyty w moim ulubionym Obssesive Studio, gdzie wiedzą najlepiej jak okiełznać moje włosy. A potem zrobiona na bóstwo pojechałam na spotkanie, które odbywało się w przesympatycznej Drogerii Arkadia.

Sprawcami całego zamieszania byli Ania i Jakub z bloga fashionable.com.pl. Patronatem spotkanie objęły firmy Tołpa i Make Up Factory. Gosia Rojek z Tołpy opowiedziała nam o firmie (swoją drogą nie miałam pojęcia, że to polska firma) , kosmetykach i pielęgnacji. Przy okazji miałyśmy okazję zrobić sobie peeling dłoni, który był niesamowity i pachniał smakowicie. Potem wizażystka Make Up Factory na jednej z uczestniczek pokazywała nam podstawy dobrego makijażu. Atmosfera była świetna, organizatorzy przesympatyczni i nie mogę nie wspomnieć, że Gosia Rojek upiekła nam ciasto. Tołpa i Make Up Factory zrobiły nam przemiłe upominki i już Wam mogę powiedzieć, że z kosmetykami Tołpy zaprzyjaźnię się na pewno. Ale najważniejsze jest to, że mogłam troszkę się zrelaksować w przemiłym towarzystwie. Czasem wręcz trzeba!










Zdjęcia: fabrykamarzen.pl


Przeczytaj też

0 komentarze

Blog Archive