Broszka w kolorze Nadziei

niedziela, listopada 24, 2013

Wiem, że mało mnie było na blogu w tym tygodniu, ale na swoje usprawiedliwienie mam to, że czasem są takie sprawy (w tym rodzinne), dla których trzeba wszystko rzucić. Na szczęście sytuacja już opanowana a ja wracam do pracy. Szykuje się troszkę nowości, konkurs na moim facebook'owym fanpage'u i wiele innych ciekawych wydarzeń. Chyba czas zacząć planować przyszły rok. Wyznaczyć sobie nowe cele. Zajrzeć do notesu i przemyśleć spisane tam pomysły. Może niektóre doczekają się realizacji. Chyba dlatego sięgnęłam po zielony kolor, bo mam nadzieję, że przyszły rok będzie jeszcze lepszy niż ten. I tym sposobem przed Wami broszka, tak jak już kiedyś obiecałam. Nie wszyscy w końcu lubią i noszą kolczyki. Ciemna zieleń, beż, dwa rodzaje połyskujących Toho i fasetowane kryształki.







Przeczytaj też

5 komentarze

  1. Zieleń to mój ulubiony kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey ♡
    Your Blog is really cool !! Maybe you wanna follow each other with GFC 웃 유? ❀
    I would love it :-) Pls let me know ❅ ❄
    Kisses ✩ the.pale.bird

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna jest ta broszka, piekny kolor i ciekawy zawijas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ta broszka! Chyba sobie taką zamówię u Ciebie, ale dopiero po nowym roku, teraz czekam na $$$ od Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive