Dark Blue Jeans

środa, listopada 27, 2013

Przyznam Wam, że kiedy zobaczyłam ten kolor sznurka sutaszowego to szczerze, że nie miałam do niego przekonania. Taki zimny, ciemny, lekko bury. Nic fajnego pomyślałam i wylądował na dnie szuflady. Tak go przekładałam czasem, szukając natchnienia, ale zawsze wracał na dno szuflady. Potem po koncercie Florence and The Machine powstały z niego kolczyki Cosmic Love. Wtedy znalazłam dla tego koloru odpowiednie określenie, które podsunęła mi Monika z bloga Wielki Kufer. Jeansowy to określenie, które świetnie do niego pasuje. I teraz jakoś bardziej go polubiłam. Więc teraz przed Wami owy jeansowy sznurek, w towarzystwie fasetowanych niebieskich kryształków i hematytów. Taka luźna elegancja. 

P.S. Tak wiem znowu zakrętaski ;) ale świetne są, prawda?





Przeczytaj też

3 komentarze

  1. piękne kolory i kształt! :) chyba nie widziałam takich nigdy wcześniej. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki, że też dopiero je zobaczyłam u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive