Orientalny Masterchef

sobota, listopada 02, 2013

Jak już pewnie zdążyliście zauważyć mam słabość do fotografii jedzenia. Tą słabość znają także dziewczyny z Trójmiejskiej Solniczki. Dlatego nie mogłam się oprzeć ich zaproszeniu do sopockiego Oriental Marketu, który ukryty w okolicach sopockiego Monciaka oferuje wszystkie cuda azjatyckiej kuchni. Przyprawy, ryż, smakołyki, ciekawostki kulinarne, egzotyczne napoje a nawet alkohole. A te wszystkie cuda są do kupienia dzięki Annemarie i Otto, którzy tęsknili w Polsce za swoimi ulubionymi smakami. Do tego magicznego miejsca dziewczyny zaprosiły kilka trójmiejskich blogerek kulinarnych i postawiły przed nimi zadanie - ugotować orientalne przysmaki. Dziewczyny nie przeraziły się i dzielnie zabrały do pracy. Szkoda, że na zdjęciach nie można poczuć tych wszystkich aromatów, mówię Wam, niesamowite. Wszystkie dania oceniało jury w składzie Annemarie, Otto i Ewa, która im pomaga. Mieli naprawdę trudny orzech do zgryzienia, bo dziewczyny wyczarowały pyszności. Wygrała koreańska zupa Kimchi, która daje ognień, ale jest kapitalna. Nie będę Was zanudzać już bardziej, tylko pokażę to o co dziewczyny mnie poprosiły, czyli zdjęcia.

Dzięki dziewczyny za zaproszenie, mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy w smakowitych okolicznościach ;)

A tak cudownie kucharzyły:
























Przeczytaj też

2 komentarze

  1. Zupę kimchi uwielbiam! Jest niesamowita i mimo, że pali ogniem i łzy cisną się do oczy przeżuwam dzielnie :) PS. Widziałam Was z pociągu wracając z Poznania. Głodna, zmęczona i miałam taką chęć na sushi...

    OdpowiedzUsuń
  2. UUUUUU azjatyckie przysmaki uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive