Ania z Zielonego Wzgórza

sobota, grudnia 28, 2013

Ten komplet uszyłam jeszcze przed świętami, ale z racji pewnych umów zawartych z Mikołajem musiałam wstrzymać się z jego publikacją. Przecież najlepsze są niespodzianki. Komplet ten był prezentem dla przemiłej Ani, a o wykonanie go poprosiła mnie jakiś czas temu jej siostra Basia, z którą znamy się od lat i wiecznie nie możemy się nagadać. Ania lubi kolory ziemi i delikatną biżuterię. Zresztą jest szczuplutka i ma delikatną urodę, więc wiedziałam, że nie ma co przesadzać. Kolczyki już znacie. Wzór kółka będę chyba powtarzać Wam do znudzenia. Do tego elegancka broszka na szpilce. Komplet prosty, ale efektowny i jak mi doniosła Basia, bardzo się spodobał. Co ogromnie mnie cieszy. Zawsze gdy robią dla kogoś niespodziankę mam obawy czy spodobają się osobie, która dostanie moją biżuterię. A jak tam Wasze prezenty gwiazdkowe? Mikołaj się spisał?










Przeczytaj też

2 komentarze

  1. Swietny jest ten komplet. Najbardziej mi sie podobaja takie proste sutaszowe formy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Zazdroszczę talentu ;)
    obserwuje i licze na rewanż ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive