Blogerki kulinarne w Restauracji Rondel

środa, grudnia 18, 2013

Już Wam pisałam o tym, że listopad był zdecydowanie jednym z ciekawszych miesięcy w tym roku. Dużo się działo. Ostatnim z ciekawych wydarzeń w jakim przyszło mi brać udział była kolacja blogerek kulinarnych w restauracji Rondel, która znajduje się na sopockim Monciaku. Ja wpadłam tam ze swoim aparatem, żeby zrobić troszkę zdjęć. 

Spotkanie zorganizowała Klaudia z bloga Dusiowa Kuchnia, do której zaglądam w poszukiwaniu ciekawych przepisów i pięknych zdjęć jedzenia (taki mój fetysz). Wraz z dziewczynami miałam okazję posmakować potraw, które serwowane są w Rondlu. Były dyskusje o jedzeniu, potrawach wigilijnych i na wiele innych tematów. Spotkanie to było wstępem do tego co nastąpiło 2 tygodnie później. Dziewczyny miały okazję przygotować swoje propozycje przystawek dla tej restauracji. Niestety to drugie spotkanie mnie ominęło, bo się pochorowałam. Tak to niestety bywa. A teraz przed Wami smakowita dawka zdjęć.

W spotkaniu brały udział:
Martyna i Monika z KAKU fashion&cook 
Małgosia z Pieprz czy wanilia
Ewa z Moje twory przetwory
Jola z Pyszna kuchnia
Monika z Kuchenne Zabawy
Klaudia z Dusiowa Kuchnia
fot. by Made by Gigi

P.S. Bardzo dziękuję za zaproszenie na tak miłe spotkanie.



















Przeczytaj też

4 komentarze

  1. Dziękujemy za piękne zdjęcia, ale także za rozmowy nie tylko o jedzeniu, ale o kotach i książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękujemy za fotorelacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu dziękujemy za fotorelację i towarzystwo :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive