Czarno-złoty Orkan

czwartek, grudnia 05, 2013

Już jutro Mikołajki, a w sklepach zaczyna się przedświąteczna gorączka, a czas jakoś ucieka mi przez palce. Grudzień zawsze jest u mnie pełen niespodzianek. W tym roku jest ciekawie. Pewnie na moim facebookowym profilu czytaliście o tym, jak mój monitor zakończył swój żywot. Póki co udało mi się znaleźć dla niego tymczasowe zastępstwo, a szukam sobie czegoś nowego. Z tego całego zamieszania nie miałam okazji pokazać Wam kolczyków, które powstały specjalnie dla niesamowitej Kasi z bloga Innooka. Niewielkie, bo mają około 3,5 cm razem z biglami, czarno-złote. Z dodatkiem fasetowanych kryształków i koralików w kolorze złota. Bardzo eleganckie i efektowne a przy okazji subtelne. Mam już pomysł na ten wzór w świątecznym wydaniu, którego możecie się spodziewać po weekendzie. 

P.S. Niestety nie udało mi się zrobić zdjęć takich jak zwykle, ale nie zdążyłam. Tak szybko powędrowały do nowej właścicielki. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. 

P.S 2 Nie dajcie się Ksaweremu ;)





Przeczytaj też

4 komentarze

  1. Jeszcze raz dziękuję, są przepiękne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się spodobały. Zawsze się bardzo przejmuje tym, czy przypadną do gustu nowej właścicielce ;)

      Usuń
  2. Piękne, klasyczna elegancja :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive