Czas na nowe plany i wyzwania

czwartek, grudnia 12, 2013



Fot. by penandpeplum.com


Koniec roku już za pasem i powiem Wam szczerze, że nawet nie wiem kiedy ten czas tak zleciał. Przecież całkiem niedawno było jeszcze lato. To chyba dlatego, że dużo się działo i każdy kolejny tydzień mijał szybciej niż poprzedni. Kolejny rok blogowania za mną. Muszę Wam powiedzieć, że był naprawdę świetny. Czuję, że to co robię pozwala mi się rozwijać i daje ogromną frajdę. Poznałam mnóstwo ciekawych i pozytywnie zakręconych osób. Były ciekawe wydarzenia, inspirujące spotkania. Na pewno przyszły rok będzie jeszcze lepszy. Już wiem, że szykują ciekawe akcje, a na pewno będzie tego więcej. Dumna jestem z tego, że udało mi się doprowadzić bloga do takiego stanu z którego mogę być zadowolona. Co nie oznacza, że spocznę na laurach. Na pewno będę nad nim pracować. Zarówno jego wygląd, jak i to co się na nim pojawia będzie cały czas podlegało zmianom, a właściwie ulepszeniom. Planuję troszkę urozmaicić posty na blogu. Ale wszystko zostanie w klimacie tematyki hand made, fotografii i mojego życia wśród tych dwóch pasji. Mam nadzieję, że nowe pomysły się Wam spodobają.

Tak poza blogowo to muszę Wam przyznać, że sporo mam zawsze na głowie. W sumie to lubię taki lekko nadaktywny stan. A żeby to wszystko ogarnąć popadłam w totalne uwielbienie wszelkich list. Okazało się, że potrafią wiele ułatwić. A ja funkcjonuje znacznie lepiej i zdecydowanie nie czuje się przytłoczona wszystkim co mam do zrobienia danego dnia. Postaram się nie długo opisać Wam jak to u mnie wygląda. 

Jestem tak podekscytowana nadchodzącym rokiem i nowymi pomysłami, że zdarza mi się obudzić w nocy i snuć kolejne plany. Chyba wiem jak chcę prowadzić Made by Gigi. Kiedy zaczynałam pisać ten post i zbierałam myśli w facebookowym streamie pojawił się link do bloga Ameliowy i postu o tym jak jego autorka wybrała, którą drogą chce iść. Znałam bloga modowego Amelii i często na niego zaglądałam, ale zmiana, której dokonała ogromnie mi się podoba. Sądzę, że na Ameliowy będę zaglądać częściej. Bo przychodzi taki moment, kiedy wiemy czego chcemy. Pamiętam jak obawiałam się zmian na blogu, kiedy postanowiłam pokazywać tam nie tylko biżuterię, którą tworzę, ale również moje zdjęcia. Teraz wiem, że to była dobra decyzja. Ja się zmieniam, a mój bloga razem ze mną. Już dawno chciałam by był czymś więcej niż tylko galerią biżuterii mojego autorstwa. Mam nadzieję, że tak samo jak ja czekacie na nowinki na blogu. Pierwsze już w styczniu ;)

A jak to wygląda u Was. Wyznaczacie sobie cele? Nie chodzi mi o noworoczne postanowienia, których dotrzymanie często przychodzi nam z trudem, ale cele do których dążycie np. robienie lepszych zdjęć, nauka gotowania, szycia, projektowanie czy wszystko inne co chcecie robić?

Przeczytaj też

0 komentarze

Blog Archive