Happy New Year!!!

wtorek, grudnia 31, 2013

I stało się!. Dziś już Sylwester. Ten 2013 rok minął błyskawicznie. Jestem z niego ogromnie zadowolona a z siebie dumna. Udało mi się osiągnąć to co sobie założyłam. Spełnić kilka marzeń. Przeżyć kolejną przeprowadzkę, która okazała się strzałem w 10. Rozwinąć się fotograficznie, zaprojektować troszkę fajnej biżuterii. Blog Forum Gdańsk 2013 dało mi nową perspektywę i pomysły na blogowanie. Zobaczycie, w przyszłym roku szykuję parę niespodzianek. Wam ogromnie dziękuję za wszystkie miłe słowa i doping do działania. Dziękuję wszystkim poznanym blogerom i blogerkom, którzy mają głowy pełne pomysłów i mobilizują do działania. A w nowym 2014 roku życzę Wam i sobie nowych wyzwać, osiągnięcia założonych celów i mnóstwa uśmiechów!!! Bawcie się dziś szampańsko. W tym duchu sylwestrowej zabawy mam dla Was ostatnie w tym roku srebrzysto-szare kolczyki, idealne na dzisiejszą okazję. Perły Swarovskiego i fasetowane Preciosa nadają elegancki i wieczorowy charakter. To gdzie się dziś bawicie?








Przeczytaj też

3 komentarze

  1. Sreberko :)
    Bardzo ładne, ale nie tylko na Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłyśmy dzięki konkursowi Blok Roku. Super blog! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)

      Usuń

Blog Archive