Naszyjnik Modern Baroque

piątek, grudnia 20, 2013

To połączenie kolorystyczne i wzór znacie doskonale. Jedna z moich koleżanek po sutaszowym fachu stwierdziła, że jednoznacznie kojarzy się jej ze mną. I zdecydowanie coś w tym jest, bo często je wykorzystuje nawet w swoim stroju codziennym. Były już kolczyki i bransoletka, a teraz czas na naszyjnik. Przyznam szczerze, że początkowo miałam dość duży problem koncepcyjny. Jak utrzymać stylistykę kompletu, a jednocześnie zrobić coś interesującego. Troszkę na rękę przyznaje było mi oczekiwanie na paczkę z zamówionymi sznurkami i koralikami. Bazowy element był zrobiony, ale co dalej. Powstało kilka wersji, szkiców i w końcu mnie olśniło. Rozwiązanie bardzo proste, efekt moim zdaniem świetny i idealnie wpisujący się w stylistykę kompletu. Naszyjnik z bransoletką komponuje się naprawdę cudownie. Przed Wami moja ostatnia duma.











Przeczytaj też

1 komentarze

  1. Bardzo ładny naszyjnik, chyba najbardziej podoba mi się z całego zestawu.

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive