Sesja brzuszkowa

wtorek, grudnia 10, 2013

Tego jeszcze na moim blogu nie było. Ale tak jak już zapowiadałam, a Ci którzy zaglądają do mnie częściej o tym wiedzą, na moim blogu pojawiać się będzie nie tylko biżuteria. Do tej pory mogliście oglądać moje zdjęcia z różnych eventów, troszkę fotografii kulinarnej i relacje ze spotkań blogerek. Ty razem mam dla Was coś innego. Niesamowitą młodą mamę, z uroczym brzuszkiem w sesji ciążowej, którą razem z koleżankami wykonałam dla niej na początku listopada. To moja pierwsza brzuszkowa sesja i muszę przyznać, że miałam przed nią sporą tremę. Dla mnie to całkiem nowa tematyka. Paulina, którą możecie oglądać na zdjęciach jest niesamowicie otwarta i świetnie nam się razem pracowało. Atmosfera była świetna, humory dopisywały i bardzo pozytywnie wspominam ten dzień. Na pewno jeszcze nie raz będę powracać do tego tematu. Bardzo lubię takie delikatne zdjęcia, a Wy? 







Przeczytaj też

1 komentarze

  1. śliczna ta sukienka turkusowa, śliczna mamusia i piękna pamiątka :) ja przy drugiej ciąży odważyłam się na akty i nie żałuję, tym bardziej, że fotki robił mi mój mąż amator, ja je troszkę podrasowałam i mamy fajna pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive