Wesołych Świąt!

poniedziałek, grudnia 23, 2013

Moi kochani, właśnie kończę przygotowywać ostatnie smakołyki, porządkuje kuchnie i wszystkie przygotowania już za mną. Jutro rano wyjeżdżamy do teściów i dlatego już dziś mam dla Was troszkę świątecznych zdjęć smakołyków. Pierniczki, które piekłam wczoraj i deser z kremem z białej czekolady i pijaną niespodzianką w środku. A przy okazji chciałam Wam życzyć, aby te święta były cudownie ciepłe, choinka pachniała lasem, światełka skrzyły jak gwiazdy na niebie, a żaden ze smakołyków nie szedł Wam w biodra ;) Odpocznijcie sobie. Mam nadzieję, że byliście grzeczni i Mikołaj Was odwiedzi. U mnie już był i zostawił coś pod choinką, ale z odpakowaniem muszę poczekać do powrotu. To się nazwa ćwiczenie cierpliwości. Ściskam Was mocno i świątecznie!




Przeczytaj też

3 komentarze

  1. prześliczne pierniczki!:-)
    życzę Ci Wesołych Świąt;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych i kolorowych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive