Wigilia Trójmiejskich Blogerów

niedziela, grudnia 22, 2013

Wszyscy pewnie są już w toku świątecznych przygotowań. Ja sama właśnie wstawiłam kolejne ciasto do piekarnika i w ramach chwili przerwy postanowiłam Wam opowiedzieć o świątecznym spotkaniu blogerskiej braci z Trójmiasta. Spotkaliśmy się w piątkowy wieczór, 13 grudnia, na gdańskiej starówce w Instytucie Kultury Miejskiej. Spotkanie zorganizowały Trójmiejskie Blogi



Każdy miał dwa zadania do wykonania. Po pierwsze przynieść coś smacznego do jedzenia. Po drugie przygotować #darylosu. Przy okazji bowiem odbywała się zbiórka dla Domu Samotnych Matek w Matemblewie. Ekipa Trójmiejskich Blogów przygotowała dla nas niespodziankę, którą mogę pokazać i Wam. Książka kucharska Trójmorskie Święta. Cudne zdjęcia, smaczne przepisy, może jeszcze zdążycie coś przygotować na wigilię. Ogromnie się cieszę, że mogłam się spotkać z innymi blogerami i porozmawiać nie tylko o blogowaniu. Przyznam, że okres przedświąteczny zawsze jest u mnie dość zwariowany i taka chwila oddechu to skarb. Mam nadzieję, że Wasze przedświąteczne spotkania ze znajomymi czy w pracy również minęły w miłej atmosferze.

Fot. Strefa Rodziny 3miasto

P.S. Nie wiem czemu, pewnie z zabiegania, zapomniała dodać, że przemiłą niespodziankę zgotowała nam firma Ziaja, która przygotowała nam małe niespodzianki. Zwłaszcza te 6 uroczych słoiczków skradło moje serce.












Przeczytaj też

1 komentarze

Blog Archive