Mollie Potrafi

poniedziałek, stycznia 06, 2014




Nie da się ukryć, że lubię wszelkie robótki ręczne i DIY. Dlatego ogromnie się ucieszyłam, kiedy na półce w Empiku znalazłam polską edycję Mollie Makes. Znam anglojęzyczne wydanie, ale czasem ciężko było je znaleźć. Teraz mamy polską wersję, którą można kupić w salonikach prasowych czy właśnie Empiku. Kosztuje 12 zł i jest dwumiesięcznikiem , czyli cena bardzo dobra. W środku wiele ciekawych pomysłów autorstwa blogerek ze świata. Od dekoracji po przeróbki ubrań. Niektóre bardzo mi się spodobały. Na końcu numeru znajdziecie potrzebne wykroje i Instytut Mollie Potrafi, czyli troszkę podstaw szycia. Jestem zdecydowanie na tak. Na pewno kupię jeszcze nie jeden numer. Mam tylko nadzieję, że z czasem zaczną się pojawiać w Mollie także pomysły polskich blogerek. Jest przecież mnóstwo dziewczyn ze świetnymi pomysłami. Jeżeli poczujecie niedosyt pomysłów po lekturze Mollie Potrafi zajrzyjcie na stronę Mollie Makes.

P.S. Oczywiście Ninja musiała się pokazać na zdjęciach. Ma tyle energii, że trudno ją upilnować.





Przeczytaj też

7 komentarze

  1. muszę kupić ;-) też lubię takie gazety.. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że Ci się spodoba.
      P.S. Muszę się do Ciebie zapisać na lekcję bo "makaron" w obróbce mi się marzy.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Koniecznie jutro kupię! Brakowało mi takich gazetek w Polsce. Niby dużo jest, ale większość o szydełkowaniu! Jak będą szukali pomysłów od polskich rękodzielniczek to się zgłoszę :))

    Qrkoko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam. Gazeta świetna, wydana rewelacyjnie. Moim zdaniem jednak za dużo szycia, zbyt mało innego rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że z czasem się rozwiną i będzie więcej różnej tematyki.

      Usuń

Blog Archive