Szary lubi towarzystwo

wtorek, stycznia 28, 2014

Chyba większość z nas lubi szary kolor. Nowoczesne, proste fasony dzianinowych sukienek czy spodni, futurystyczne bluzy. Też bardzo je polubiłam chociaż muszę przyznać, że spodnie z dzianiny dresowej mogę nosić w domu, po pracy. Jakoś na "wystąpienia publiczne" czyli na przykład do pracy to jakoś nie jestem przekonana. Wracając jednak do szarego koloru to uważam, że najlepiej się sprawdza, kiedy ma kolorowe towarzystwo. Kolory dodają nam energii i przy takim szaro-melanżowym wydaniu trzeba je zdecydowanie ożywiać. Świetnie sprawdzają się w tej roli nasycone, mocne kolory, a nawet modne ostatnio neony. W takim duchu powstały kolczyki, które chcę Wam dziś pokazać. Prosta forma, szarość i fuksja, minimum błyskotek, łezka z masy perłowej delikatnie połyskuje i nie jest zbyt strojna. Idealne na co dzień. Mój postulat na dziś, to dodajcie do tej szarości troszkę koloru. Będzie pozytywnie. 








Przeczytaj też

7 komentarze

  1. moje ulubione połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej kolorystyce mam juz kolczyki ale bardzo podoba mi sie ksztalt :-) planujesz inne zestawienie kolorow np na indywidualne zamowienie?

    OdpowiedzUsuń
  3. W tej kolorystyce mam juz kolczyki ale bardzo podoba mi sie ksztalt :-) planujesz inne zestawienie kolorow np na indywidualne zamowienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze takie łezki z pięknym turkusowym kolorze i cudnym granacie. Na pewno coś z nich wymyślę ;)

      Usuń
  4. Przecudne, idealnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to taki naprawdę zgrany, kolorystyczny duet.

      Usuń

Blog Archive