Decymy

piątek, lutego 28, 2014

W końcu mogę Wam pokazać kolczyki, które ostatnio uszyłam. Chciałam zrobić to wczoraj, ale byłam kompletnie niezadowolona ze zdjęć, więc postanowiłam je powtórzyć. Te pierwsze nie były złe, ale nie były też wystarczająco dobre. Gorsze dni zdarzają się wszystkim nam. Nie wychodzą nam zdjęcia, plącze się żyłka, komputer się zawiesza, a koraliki rozsypują się po całej podłodze. Najlepiej wtedy odpuścić, wyjść na spacer, zdrzemnąć się, albo poczytać książkę. Czasem dobrze robi gorąca kąpiel. Wierzcie mi nie da się nieustająco działać na pełnych obrotach. Muszę Wam się przyznać, że sama czasem mam problem z wyhamowaniem, ale pracuję nad sobą. W tym tygodniu wzięłam troszkę wolnego i powiem Wam szczerze, że jeszcze nie miałam czasu spokojnie poleniuchować. Ale dziś planuje wieczór z książką i kubkiem kakao. Życzę i sobie i Wam, żebyśmy nauczyli się sobie odpuszczać. Zrelaksowani mamy więcej dobrych pomysłów i sił do działania. 






Przeczytaj też

2 komentarze

Blog Archive