Jej Wysokość Afrodyta

niedziela, lutego 02, 2014

Ten tytuł na pewno każdy zna, ale mi nie chodzi akurat o film Woody'iego Allena. Inspiracją do powstania tych kolczyków było coś innego. Zimowe dni sprzyjają lenistwu, a brak słońca powoduje spadek energii. Kiedy dopada mnie taka zimowa chandra staram się zrobić to co muszę, a potem uciekam pod kocyk z książką lub komputerem. Ostatnio postanowiłam nadrobić kilka koncertowych zaległości. Na pierwszy ogień poszła Kylie Minogue i jej ostatnia trasa koncertowa Aphrodite Tour. Koncert był niesamowity, scenografia i kostiumy świetne. Po prostu kapitalnie zrobione widowisko, a do tego bardzo pozytywna muzyka, czyli to czego mi potrzeba w takie dni. Potem przez parę dni krążyły mi po głowie obrazki z tego koncertu i tak narodził się pomysł na złoto -białe kolczyki w greckim stylu. Do tego złote perły i kryształki Swarovskiego. Kolczyki są eleganckie i to co lubię w nich najbardziej to to, że mimo dużej ilości złota, mają klasę i nie są przeładowane.













Przeczytaj też

7 komentarze

  1. Biel i złoto pasują tu idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki z klasą samą w sobie! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak nie przepadam za Kylie Minogue, tak Twoja praca jest cudna. Połączenie naprawdę świetne i chętnie nosiłabym takie kolczyki na co dzień, a nie tylko od święta. Takie są ładne :)
    pozdrawiam,
    Agata
    www.inaurem.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie mi miło, że się spodobały. Ja sama nie przepadam za złotem w zbyt dużej ilości, ale w tym wydaniu wygląda naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive