Fotografia mobilna jest ok

piątek, marca 07, 2014

Mój dotychczasowy "pobyt" w internecie nauczył mnie jednego, jeśli chodzi o wszelkie portale społecznościowe i im podobne, nigdy nie można powiedzieć, że wie się o nich wszystko. A to znaczy, że zawsze można się jeszcze czegoś dowiedzieć. Dla mnie to idealna sytuacja. Dlatego nawet 5 minut się nie zastanawiałam nad propozycją uczestnictwa w warsztatach z fotografii mobilnej. I tak w The Coffee Factory w gdyńskim Centrum Riviera spotkała się grupka blogerów i blogerek, żeby dowiedzieć się, czego jeszcze nie wiedzą. 
Alicja i Jarek, którzy prowadzili warsztaty, to małżeństwo, które znalazło wspólną pasję w postaci technologicznych nowinek i social mediów, sami prowadzą bloga, a do tego są jeszcze marketingowcami. Jarka miałam okazję spotkać na Blog Forum Gdańsk, bo to on stoi i społecznością IgersGdansk.



I tak przy smacznej kawie, przepysznych deserach, ze smartfonami i tabletami w rękach zaczęliśmy zabawę. Było dużo ciekawostek, zabawy, ciekawych aplikacji i pomysłów co można z nimi zrobić. Swoją drogą musieliśmy z bogu ciekawie wyglądać. No, ale czemu nie. Obowiązkowo Instagram został zaliczony, wraz z dodatkami. Ale na nim konto mam już jakiś czas i bardzo go polubiłam, ale zawsze parę nowinek się znalazło. Nowością dla mnie był Vine o którym słyszałam już kiedyś, ale jakoś nie było nam po drodze. A to bardzo ciekawa aplikacja i jak się okazuje, w 6 sekundach filmiku można zmieścić wiele. Może i ja coś wykombinuje. Kto wie ;) Uwielbiam narzędzia, które pobudzają kreatywność. Warsztaty zakończyły się oczywiście wspólną fotką, ale bierzemy przykład od najlepszych, więc selfie w oscarowym stylu to było to.















To spotkanie miało jeszcze jedną myśl przewodnią. Oprócz okiełznania technologii Marysia i Martyna chcą nas zachęcić do spotkań w realu, rozmów o blogowaniu, zwłaszcza tych nieoficjalnych. Zresztą jestem jak najbardziej za. I zamierzam się do niej przyłączyć.


Przeczytaj też

0 komentarze

Blog Archive