Kocham tulipany, czyli wiosna tuż tuż

niedziela, marca 09, 2014

To był prawdziwie wiosenny weekend. Bukiet tulipanów, który dostałam z okazji Dnia Kobiet tylko podkreślił tą wiosenną atmosferę. Niestety weekend miałam też pracujący, co sprawiło, że przeleciał mi przez palce. Ale wygospodarowałam troszkę czasu dla siebie, na pyszne śniadanko, oglądanie Sherlocka i inne małe przyjemności. Z ogromnym zapałem zabrałam się za te wiosenne kolczyki. Seledyn i fiolet świetne się spisały. To moje pierwsze takie połączenie. Jest świeże i tak wiosennie energetyczne. Poza tym to aż zbrodnia mieć takie piękne kwiaty i ich nie wykorzystać. Ale brak czasu mnie dopadł i ledwo zdążyłam ze zdjęciami. Chciałam jeszcze dorobić parę w namiocie bezcieniowym, ale niestety jak się człowiek cieszy... No i zbiłam sobie reflektorek. Na szczęście to tylko halogen, więc muszę sobie kupić nową wkładkę. Ech, następny weekend będzie lepszy ;) Tego życzę o sobie i Wam!







Przeczytaj też

1 komentarze

Blog Archive