Szarość to szlachetny kolor

wtorek, kwietnia 08, 2014

Piękny słoneczny poranek zamienił się dziś w Gdańsku w burzowe popołudnie. Nawet nie wiecie jak cieszyłam się, że z pracy do domu mam tylko kawałek. Teraz kiedy siedzę w domu, w ciepłych dresikach i z kubkiem kawy fajnie się ogląda zmieniające się kolory chmur na niebie. Od razu przypomniało mi się, że nie widzieliście jeszcze mojej ostatnioj broszki, utrzymanej właśnie w takiej kolorystyce. Trzy odcienie szarości, zupełnie jak kolory dzisiejszego nieba, do tego czarne onyksy, srebrne koraliki firepolish i Toho w kolorze hematytu. A przy okazji na zdjęciach możecie zobaczyć jeden z moich nowych nabytków, a właściwie prezent od mamy. Stara, srebrna taca, którą upolowała na Allegro. Na pewno jeszcze nie raz ją zobaczycie.




























Przeczytaj też

2 komentarze

  1. Śliczne sa Twoje prace, pozdrawiam serdecznie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczęłam kolekcjonować oprócz kolczyków i wisiorów z sutaszu takze broszki. Są idealne na jesień i zimę do szali i swetrów.

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive