Co lubię....

środa, maja 21, 2014

Muszę się Wam do czegoś przyznać. Uwielbiam wszelkie szkolenia, warsztaty, konferencje, czy inne kreatywne spotkania. To dla mnie ważne, żeby poznawać nowych, pozytywnych ludzi. Dobrze się czuję wśród kreatywnych osób, którym chce się działać. Wbrew temu co o blogerkach lubi napisać Pudelek, to jest wśród nich wiele pozytywnych osób. Lubię spotykać się z nimi na różnych eventach, ale też tak po prostu na kawie. Każda z nas ma własną drogę, często nasze blogi są z zupełnie innych bajek, ale jedna mobilizuje drugą do działania. Lubimy się rozwijać i to nas łączy. Poza tym to naprawdę świetne dziewczyny. Najbliższy weekend będzie właśnie intensywny i upłynie mi na spotkaniach, na których na pewno się z nimi zobaczę. Jak już ogarnęłam typowo babski temat, czyli nie mam co na siebie włożyć, przyszedł czas na dodatki. I właśnie dlatego uwielbiam moje sutaszowanie. Zawsze jakąś błyskotkę mogę sobie uszyć. Do jednej z sukienek na nadchodzącą konferencję uszyłam sobie takie o to kolczyki. Aż się sama sobie dziwię, bo nie jestem wielką fanką pomarańczowego, ale miałam okazję na mocny akcent.









Przeczytaj też

1 komentarze

  1. Świetny blog. Dowiedziałam się sporo ciekwych rzeczy. Ja od niedawna zaczęłam przygodę z sutaszem, ale on na prawdę wciąga i pochłania w całości :) Będę tu wracać często. Pozdraiwam cieplutko (:

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive