Frędzle w klimacie Bollywood

wtorek, maja 13, 2014

Od kiedy pamiętam fascynowały mnie Indie. Niesamowite, soczyste kolory, piękne hinduski w bogato zdobionych sari, architektura, która kusi formą i kolorem. Sama chciałam mieć takie kolorowe sari i długi czarny warkocz. A do tego te wszystkie błyskotki. Najtrudniej z tym czarnym, długim warkoczem, bo po pierwsze naturalnie jestem blondynką, a nawet jakby obejść ten problem, to kompletnie nie mam cierpliwości do zapuszczania włosów. Byłam nawet blisko posiadania sari, bo miała takie moja babcia, ale zniknęło gdzieś w czasie jakieś przeprowadzki czy innych zawirowań mieszkaniowych. I tym sposobem, z mojej fascynacji Indiami została mi miłość do dużych, kolorowych kolczyków. Dużych, długich i brzęczących też. Pamiętam nawet, że koleżanki robiąc mi prezent na urodziny kierowały się tymi trzema kryteriami i zawsze dostałam od nich jakieś błyskotki. No teraz to jest już sama mogę sobie uszyć co mi się tylko zamarzy. Tym razem padło na frędzle o soczyste letnie kolory. Co prawda wiosna nasz nie rozpieszcza pogodą, ale do lata już nie daleko, a wtedy można poszaleć.


















Przeczytaj też

3 komentarze

  1. O jakie ciekawe, idealne do letniej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki w takiej wersji wyglądaja wprost bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam indie :P
    Te stroje,kultura,te kolory ... :D
    piękne kolczyki :D

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive