Insta i nie tylko mix majowy

sobota, maja 31, 2014

Tak sobie siedzę i próbuję wykorzystać ostatki tej soboty na relaks. Tak jak pisałam na moim facebooku nieprzespana noc dopadła mnie popołudniu i musiałam na chwilę zdrzemnąć. A teraz mam troszkę czasu i pomyślałam, że zamiast Wam po raz n-ty pisać, że mam wieczny niedoczas, to pokaże Wam, że wcale się nie obijam. Mam ostatnio nieustanne poczucie, że w dobie brakuje co najmniej 8 godzin. A zatem przed Wami kilka migawek z moich majowych wydarzeń.     
















No oczywiście majówka to obowiązkowy punkt programu. Najlepsza to ta rozpoczęta od pysznego pikniku w dobry towarzystwie, a to wszystko na sopockim Targu Śniadaniowy. Ogromnie Wam polecam.
















W maju było też wiele niesamowitych spotkań organizowanych przez kobiety i dla kobiet. Można się zainspirować, poznać nowych ludzi, tam też czekają na nas nowe możliwości. Tak było właśnie na spotkaniu Przedsiębiorcza Kobieta. Poza tym zobaczcie jaki fantastyczny miałyśmy widok z Olivia Business Centre!





















Kolejna świetna babska inicjatywa, której ogromnie kibicuję to Strefa Kobiet, prowadzona przez moją koleżankę Joasię. Niesamowicie inspirujące spotkania w niewielkiej grupie, co bardzo fajnie pozwala się zintegrować. Pamiętajcie networking to podstawa!!!












Na InfoShare czekałam z niecierpliwością. W zeszłym roku oglądałam konferencję w sieci, w tym roku miałam okazję być na niej osobiście i tym, którzy interesują się tematami, których ona dotyka zapraszam za rok. Genialna sprawa, niesamowici ludzie, mnóstwo pomysłów i inspiracji oraz okazja do spotkań ze znajomymi z całej Polski. 





















Zdjęcie co prawda nie instagramowe, ale bardzo ważne dla mnie. Udało mi się zaprosić Agnieszkę Kalugę, autorkę bloga Zorkownia, którą na pewno większość z Was zna, na spotkanie autorskie do Gdańska. Agnieszkę poznałam na Blog Forum Gdańsk, jej prelekcja zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Niesamowita, ciepła kobieta, a przede wszystkim odważna życiowo i tej odwagi jej zazdroszczę. Spotkanie poprowadziła Ana, jeżeli jeszcze jej nie znacie to zajrzyjcie na bloga Misja KSIĄŻKA oraz jakmalowany.pl. ogromnie zdolna dziewczyna. Mam naprawdę inspirujące koleżanki. 
















Oczywiście Dietetyczne Rewolucje z Oleofarm to była świetna zabawa i ogromnie miło spędzone popołudnie. Bawiłam się świetnie, a drugie miejsce w konkursie u szefa takiej restauracji to naprawdę dla mnie ogromna pochwała. 
















24 maja było święto Gdańska, więc z Violą z bloga Okiem Dietetyka odwiedziłyśmy plenerową redakcję miasta w social mediach i oczywiście nie obyło się bez zdjęcia. A mały, gdański lew powędrował ze mną do domu. Dzień Matki za to spędziłam oczywiście z mamą na Konferencji Wenusjanek. Fajnie inspirować się wspólnie, zwłaszcza, że jesteśmy do siebie ogromnie podobne, a moja mama jest dla mnie inspiracją. 












Było też troszkę smakołyków. Moja Basia, która mieszka w Lizbonie przysłała mi taką ciekawostkę, czyli migdały w skorupkach (dziękuję Kochana). Ptasie mleczko dostałam w prezencie od dzieci, z którymi ostatnio pracowałam. Oraz szybkie, ale pyszne imieninowe śniadanko, zrobione przez mojego męża. 












A na koniec moi ulubieńcy. Zobaczcie jak Gender urósł!!! Moja ulubiona sukienka, świetna na upały! Pamiętajcie też, że w tym zabieganiu, wygodne buty to podstawa.

To co prawda, że się działo?

Przeczytaj też

4 komentarze

  1. Asiu, ale się u ciebie dzieje:) jak ty to wszystko ogarniasz:)???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, ale jest różnie. Czasem padam na nos, ale wiem, że warto. Dobrze, że moja druga połówka mnie wspiera.

      Usuń
  2. Jak tak patrze na te zdjęcia, to tak się zastanawiam jak ty znajdujesz czas na te wszytskie obowiązki i jeszcze chwilę czasu na napisanie posta na blogu. Ja mam jedynie szkołę i trudno mi pogodzić te wszystkie obowiązki.

    http://asku-vlog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom im więcej zajęć, tym łatwiej się zorganizować.

      Usuń

Blog Archive