Targ Śniadaniowy w Sopocie

niedziela, maja 04, 2014

Nie pamiętam, kiedy ostatnio tak czekałam na majówkę. Mój plan podstawowy na te wolne dni to był totalny odpoczynek. Organizm wyraźnie się tego domagał, a ja nie czułam się najlepiej. Dlatego w ruch poszły książki, które czekały na swoją kolej i kolejne odcinki Gry o Tron, która ostatnio totalnie mnie pochłonęła. Ale kiedy już podładowałam akumulatory postanowiłam skorzystać z pięknej pogody, która zagościła w Trójmieście na majówkę. No może troszkę wiało, ale sobota była naprawdę cudowna. Dlatego po wypiciu porannej dawki mojej ukochanej kofeiny swoje kroki skierowałam do Sopotu, gdzie właśnie wystartowała nowa inicjatywa. Targ Śniadaniowy to event, który odbywa się już w innych polskich miastach, a teraz zawitał do Trójmiasta. Na czym polega? To proste i dlatego takie fajne. Urocze miejsce, czyli ogród Muzeum Miasta Sopotu. Kilka smakowitych kramików, słońce, kocyk, dobre towarzystwo i tak można spędzać dzień. Mimo prognozy, która zapowiadała, że będzie zimno i deszczowo, pokazało się słońce i można było spokojnie wygrzewać się w słońcu. To świetna sprawa po tylu szarych miesiącach. 


Targ będzie się odbywał co sobotę, aż do jesieni. Wśród smakowitych kramików można znaleźć wyroby tradycyjne, jak również nutkę orientu. Wbrew tego co czytałam w sieci nie jest bardzo drogo, a jeżeli lubicie oszczędzać to zbierzcie sprawdzoną grupę przyjaciół. Niech każdy coś przygotuje i wpadnijcie ze swoim prowiantem. Tak zrobili moi znajomi, którzy przygotowali naprawdę wypasiony kocyk. Jeżeli macie dziecko, to znajdzie się tam też coś dla niego. Organizatorzy mają też coś dla nich. Polecam Wam ogromnie, sama na pewno jeszcze tam zajrzę.







Przeczytaj też

4 komentarze

  1. Ależ pyszności , mniam !:)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tych targach śniadaniowych, ale jakoś jeszcze tam nie zawitałam nigdy. Myślę, że się w końcu zbiorę w sobie i pojadę :) witam w gronie ulubieńców gry o tron :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa. Również byłam w Trójmieście na majówce, jednak niestety nie udało mi się zawitać na Targ Śniadaniowy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do konkursu Mistrza Grillowania Pomorza, dzięki któremu można znaleźć się obok profesjonalistów na ME BBQ w Dolinie Charlotty a także zgarnąć super nagrody :) Szczegóły: http://gdansk.naszemiasto.pl/artykul/galeria/zostan-mistrzem-grillowania-na-pomorzu-i-wyjedz-na,2285178,t,id.html

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive