Wisior King's Landing

niedziela, maja 18, 2014

No to już teraz nie da się ukryć, że wkręciłam się w Grę o Tron. Nie wiem dlaczego tak długo zwlekałam z jego oglądaniem. Miła odmiana od oglądania The Walking Dead, chociaż i tutaj znajdzie się zombie. Ale to zdecydowanie mój klimat. Średniowieczne realia, nutka fantasy i niespodziewane zwroty akcji. Bardzo przypominają mi brytyjską historię średniowieczną, z jej wszystkimi legendami, wierzeniami i realiami tego okresu. Bardzo lubiłam ten okres zwłaszcza na studiach. Miałam nawet spore pole do popisu, kiedy musiałam napisać pracę zaliczeniową. Gdybym miała zostać historykiem to chyba najchętniej zajęłabym się tym okresem. Jedna rzecz tylko stoi mi na przeszkodzie. Nie lubię łaciny. Taki mały drobiazg, który zdecydowanie utrudniłby mi taką pracę naukową, ale na szczęście poszłam w inną stronę. Zamierzam też sięgnąć po książki z tej serii, ale to dopiero w czasie urlopu, bo teraz brakuje mi czasu. 










Przeczytaj też

5 komentarze

  1. Piękny wisior, a książki są rewelacyjne, jak przystało na Martina:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu wusior bardzo starannie wykonany, widac ze wlozylas duzo pracy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity wisior :) strasznie podoba mi się ta Twoja biżuteria!

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive