W podziękowaniu dla Kamili

czwartek, czerwca 12, 2014

Dziś mam dla Was eleganckie i klasyczne czarno-złote kolczyki, które zrobiłam dla mojej koleżanki Kamili. Poznałyśmy się na jednym z blogerskich spotkań. Potem współpracowałyśmy przy warsztatach, które Kamila prowadziła w firmie, w której pracuję. To zdecydowanie kobieta petarda i nie da się przejść koło niej obojętnie. Motywuje do działania, pomaga spojrzeć na sprawy zawodowe z innej perspektywy. Prowadzi też bloga Trening Kariery, który bardzo Wam polecam. Znajdziecie tam ciekawe teksty, dowiecie się wielu rzeczy o których może do tej pory nawet nie myśleliście, a przede wszystkim znajdziecie mnóstwo inspiracji do działania. 

Ja mam nadzieję, że kolczyki spodobają się Kamili i będzie w nich pięknie wyglądać!






Przeczytaj też

1 komentarze

  1. To jest absolutnie nie w porządku, że mnie tak katujesz :D Jakie one są piękneeeee!!!! A do odbioru zostało jeszcze tyle czasu :D Pozostaje mi przytulać się do monitora i dziękować Ci za Twoją pracę <3

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive