Wisior Pyke, Iron Islands

niedziela, czerwca 08, 2014

Przed Wami kolejny, trzeci już wisior inspirowany Grą o Tron. Tym razem szarości i srebro, więc Żelazne Wyspy nasuwają się same. W serialu zawsze oglądamy je szare, deszczowe, nieprzyjazne. Sądzę, że pod nocnym, gwieździstym niebem mogą prezentować się znacznie lepiej, stąd w moim wisiorze Noc Kairu. Wyszło z tego niezłe połączenie. Lubię, to że ten serial jest świetny i dostarcza mi mnóstwa pomysłów. 























Myślę już nad kolejnymi naszyjnikami i kolejne pomysły wpadają mi do głowy. Szkoda, że nie mam na nie tyle czasu ile bym chciała, ale każdy doczeka się swojej kolejki. Ten weekend spędziłam cały na szyciu, co ogromnie mnie cieszy. Dawno takiej chwili spokoju tylko na sutasz nie miałam. Oprócz tego wisiora powstał jeszcze komplet, który pokażę Wam już niedługo. 






Przeczytaj też

3 komentarze

  1. Co prawda serialu fanką nie jestem, ale tego wisiora najwiekszą :) Jest przecudny. Zapewne na żywo robi jeszcze większe wrażenie niż na zdjęciu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive