Ezio

piątek, lipca 18, 2014

Lato. Na około pięknie, zielono, słonecznie. Są truskawki, czereśnie i stokrotki na łąkach. A to wszystko znaczy, że mamy sezon ślubny w pełni. Oj tak, dzieje się wiele. W mojej rodzinie też nie brakuje takich okazji i w przeciągu jednego miesiąca czekają mnie 2 wesela. Kreacja już kupiona, buty i torebka też. A teraz czas na biżuterię. Mam ochotę na naszyjnik i już w ten weekend zamierzam się za niego zabrać. Zresztą już nie mogę się doczekać. Dawno nie szyłam naszyjnika.
























A skoro w temacie ślubów i wesel jesteśmy to przed wami komplet Ezio, o który poprosiła mnie moja koleżanka. W skład kompletu wchodzi bransoleta, wisior, kolczyki i spinki do mankietów dla szanownego małżonka. Zaniosłam je nowej właścicielce w wczoraj i ogromnie mnie ucieszyło, że się spodobał. Uwielbiam ten moment otwierania pudełka i reakcji na gotową biżuterią. 


Jeszcze mała ciekawostka dotycząca nazwy. Otóż nie mogłam znaleźć natchnienia i żadna nazwa nie przychodziła mi do głowy. W takich momentach zawsze niezawodnie zjawia się mój mąż i razem coś wymyślamy. Kiedy zobaczył bransoletę stwierdził, że kojarzy mu się ona z pasem jednego z asasynów z jego ulubionej gry komputerowej, Assassin's Creed II i tak imię bohatera gry komputerowej stało się nazwą biżuterii sutaszowej. Przed Wami Ezio!






















Źródło:http://restartreplay.com/xbox-360/top-5-zombie-apocalypse-team/



















































































































































Przeczytaj też

5 komentarze

  1. Dziękuję za miłe komentarze. Muszę przyznać, że dawno mi się tak dobrze nie szyło.

    OdpowiedzUsuń
  2. komplet jest rewelacyjny aż brak słów :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive