#blogdaychallenge 2014 / Dzień Blogera

niedziela, sierpnia 31, 2014

Kochani dziś nasze święto - Dzień Blogów / Blogera! Jak zwał, tak zwał. Muszkieter na swoim blogu napisał parę słów o blogach, które lubi, odwiedza i czyta. Wezwał też innych blogerów do wypełnienia tego zadania, więc wyzwanie przyjmuję. Tak naprawdę to świetny moment, żeby podzielić się nie tylko swoim miejsce w sieci, ale też tymi, które sami odwiedzamy. 

Przy tej okazji, tym wszystkim, którzy blogują życzę ciekawych pomysłów na posty, owocnych współprac, pokaźnych liczb UU. Was też nominuję to tego blogowego wyzwania. Wskażcie co najmniej 5 ulubionych blogów, na które chętnie zaglądacie.

A to moje typy:


Rudomi - ten blog polubiłam jeszcze zanim sama stałam się kocią ciocią. Śliczne rude futrzaki, które mają równie urocze włóczkowe sobowtóry. Poza tym świetnie opisane kocie życie. Sama wiem doskonale, jak wiecznie taki koci duet potrafi zaskakiwać. Mądre porady, ciekawe wskazówki dla tych, którzy z kotami mieszkają. No i te kapitalne zdjęcia i tapety na pulpit z kocim kalendarzem. 





Love2work - to młody blog i projekt, ale z ogromnym potencjałem i świetnymi pomysłami. Dwie siostry, energiczne i pełne kreatywności młode kobiety, które robią to co kochają i mimo, że jak zawsze w życiu wszystko ma swoje ciemniejsze strony, to wiedzą jak sobie z tym wszystkim poradzić. Poza tym ogromnie kibicuję ich akcji "Jestem najlepsza... ", która na przekór naszemu narodowemu marudzeniu, pokazuje w czym jesteśmy dobrzy. Tak trzymać dziewczyny!


Blog Groszkowej - sama już nie pamiętam, jak tam trafiłam, ale zaglądam regularnie. Bardzo cenię sobie zwłaszcza blogowo-techniczne porady Marty, bo bardzo mi pomagają w prowadzeniu i ulepszaniu mojego bloga. Poza tym znajdziecie tam wiele pomysłów na czas wolny, projektów DIY. 


The Cherry Blossom Girl - to blog uroczej francuzki Alix. Mam do niego sentyment, bo to pierwszy blog, na który trafiłam jakieś 4 lata po ślubie. Pamiętam, że autorka była świeżo po ślubie, na blogu były niesamowite zdjęcia i tak spędziłam całe popołudnie przeglądając go od początku. Uwielbiam te zdjęcia, delikatną stylistykę i pastelowe kolory. Wraca tam regularnie.


Heartmade Blog - to blog Mayi Carles, który ujął mnie uroczymi rysunkami jej autorstwa. Ma naprawdę talent, super pomysły i przy okazji całą masę fajnych szablonów, które pomagają w codziennej organizacji. Sama z nich korzystam i pokazywałam je tutaj nie raz.


Gary Pepper - to blog projekt. Modelki Nicole Warne i sklepu internetowego Gary Pepper Vintage, który zachwyca niesamowitymi zdjęciami i najbardziej egzotycznymi zakątkami świata. Oglądanie takich zdjęć to prawdziwa uczta dla oczu.


Jak Malowany - Anę, autorkę Jak Malowanego poznałam najpierw jako autorkę biżuterii, z książkowym przesłaniem. Potem okazało się, że zna się na social mediach, świetnie twittuje, prowadzi bloga i jest bardzo zdolną fotografką. To dzięki niej zaczęłam swoją przygodę z fotografią kulinarną. Pozytywna, pomocna, aktywna i zaangażowana w to co robi. 

Przeczytaj też

5 komentarze

  1. No i proszę, Gigi podjęła wyzwanie - dziękuję! I życzę samych sukcesów w blogowaniu. Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wyzwania to sama przyjemność. Mam nadzieję, że spotkamy się np. na Blog Forum Gdańsk, czyli już niedługo.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, a ze swojej strony dziękuję za techniczne wskazówki i porady jaki okiełznać bloga, naprawdę się przydają.

      Usuń

Blog Archive