Insta i nie tylko mix lipcowy

środa, sierpnia 06, 2014

Muszę Wam przyznać, że  to naprawdę udane lato. Wiele się dzieje i dlatego mniej mnie na blogu. Na pewno od września powrócę z kolejnymi odcinkami Sutaszowego ABC. A póki co, zanim wyjadę na wesele przygotowałam podsumowanie tego co działo się u mnie w lipcu.














Przede wszystkim od lipca jesteśmy z moją drugą połówką na diecie wegetariańskiej, która okazała się fantastyczna. Wcale nam nie brakuje kotletów czy szaszłyków. Poza tym w wersji wege też możecie takie znaleźć i są naprawdę pyszne. 



















Był oczywiście blogowe spotkania. Staramy się znaleźć zawsze czas na ploteczki. Wakacje dla wszystkich są intensywne, ale wygospodarowałyśmy chwilkę z Agatą z Samolotowoo, Kasią Innooką i Moniką z Kaku Cook & Fashion


































Było też parę fajnych eventów. Odwiedziłam Gdynia Design Days, gdzie miałam okazję zobaczyć wiele ciekawych projektów. No i były 2 Instameety - jeden na terenie budowy tunelu pod Martwą Wisłą (pisałam o nim tu) oraz spacer szlakiem murali na gdańskiej Zaspie w rama Monumental Art Festiwal. Zresztą jeżeli mieszkacie w Trójmieście a jeszcze nie widzieliście tych murali to gorąco Wam polecam spacery z przewodnikiem. Każdy mural ma swoją historię, naprawdę ciekawe. A jeżeli planujecie przyjazd do Trójmiasta to macie kolejny punkt w swoim planie zwiedzania. A po niżej jako bonus macie mnie w prawdziwie budowlanym wdzianku, czyli fotka by mrcichy.pl



































Był też dwie miłe niespodzianki od La Petit Marseillais i od DMG Herbaty. W sam raz na udany początek urlopu.


















Jak widzicie na nudę nie narzekam. A to jeszcze nie wszystko. Jest jeszcze parę spraw, o których jeszcze nie mogę Wam napisać, ale już niedługo to się zmieni. No i zapomniałabym o najważniejszym. Coś co mnie pochłania teraz dość mocno to przygotowania do See Bloggers. Razem z #SeeBloggersCrew robimy wszystko by już za niecałe 2 tygodnie zrobić dla Was coś fajnego. Mam nadzieję, że z niektórymi z Was zobaczymy się już niedługo.



Przeczytaj też

0 komentarze

Blog Archive