Kobiety uwielbiają biżuterię, a co z mężczyznami?

sobota, września 27, 2014

Która kobieta nie kocha biżuterii? Może jedna bardziej, druga mniej, ale zawsze. Każda ma swoje ulubione błyskotki. A co z facetami? Czy noszą biżuterię? No może oprócz obrączki ślubnej. No mój mąż akurat nie nosi swojej, bo przeszkadzałaby mu w codziennych obowiązkach. Zresztą mój tata mechanik samochodowy też swojej nie nosi. Bo akurat dla niego mogłoby to być niebezpieczne. Ale nie o tym miałam pisać. Tylko o tym, czy mężczyźni jednak noszą biżuterię. Okazuje się, że coraz częściej tak. Kolczyki, bransolety czy naszyjniki.




Moja druga połówka od kiedy go znam nosi srebrny łańcuszek z krzyżykiem. Po ślubie na rzemyku nosi też obrączkę. Ale szukał sobie ostatnio czegoś nowego. Ja w międzyczasie poprosiłam moją zdolną koleżankę Anię ( http://annaolchowa.blogspot.com/ ) o zrobienie beadingowego trójkąta, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Kiedy dotarł do mnie i pochwaliłam się mężowi, a ten zapytał, czy to dla niego. W sumie się nie dziwię, bo wzór jest prosty i uniwersalny. Ale ten był mój, natomiast w ramach prezentu urodzinowego poprosiłam Anię a drugi, dla niego. Ciut mniejszy i bez "dyndadełka" w środku. Tym sposobem mamy dwie takie błyskotki. A Wasi faceci llubiąnosić biżuterię?

P.S. Zapraszam Was na bloga Ani gdzie zobaczycie więcej koralikowych cudeniek.



Przeczytaj też

1 komentarze

  1. Ciekawe, nie rzuca się za bardzo w oczy więc myślę, że mężczyznom mogłoby się spodobać.

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive